Τι έγινε στη μάχη της τηλεθέασης μεταξύ Bachelor και Big Brother

11

Με τις «Άγριες Μέλισσες» να απουσιάζουν, η μάχη της τηλεθέασης το βράδυ της Παρασκευής απέκτησε νέο ενδιαφέρον.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το Bacherlor κέρδισε στη σύγκρουση των reality, καθώς είχε μέσο όρο 17,8% στο δυναμικό κοινό, που το έφερε στην πρώτη θέση, και 16,1% στο γενικό σύνολο.

Αντίθετα, το Big Brother βρέθηκε πιο χαμηλά, με 13,8% στο δυναμικό κοινό και 13,2% στο γενικό σύνολο.

Πάντως, σημαντική ήταν η παρουσία της εκπομπής «Φως στο Τούνελ», καθώς στο γενικό σύνολο βρέθηκε στην κορυφή με με 18,6%, ενώ στο δυναμικό βρέθηκε ήταν δεύτερη με 14,8%.

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

The Bachelor – 17,8%

Φως στο Τούνελ – 14,8%

Big Brother – 13,8%

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 13,3%

Το Καφέ της Χαράς – 12,3%

Ήλιος – 11,8%

Χιούστον το λύσαμε – 11,6%

Έλα στη θέση μου – 11,1%

Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 8,8%

Τα καλύτερά μας χρόνια – 8,2%

Προσωπικά – 3,1%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Φως στο Τούνελ – 18,6%

Ήλιος – 16,3%

The Bachelor – 16,1%

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 15,7%

Το Καφέ της Χαράς – 15,1%

Big Brother – 13,2%

Έλα στη θέση μου – 12%

Χιούστον το λύσαμε – 10,6%

Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 10%

Τα καλύτερά μας χρόνια – 9,8%

Προσωπικά – 3%

* Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.

Πηγή: News Beast

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ