To Suzuki Ignis Hybrid ανανεώθηκε και εντυπωσιάζει

7

Με το λανσάρισμα του το στο τέλος του 2016, το Suzuki Ignis έδειξε ότι, επανήλθε μετά από πολλά χρόνια για να μείνει. Με ξεχωριστό σχήμα, γεροδεμένο αμάξωμα και απλές μηχανικές λύσεις, προτιμήθηκε από πολλούς οδηγούς και διεύρυνε το κοινό του με την υβριδική έκδοση.

Τέσσερα χρόνια μετά, το ανανεωμένο Ignis ήρθε στην Ελλάδα, σε εκδόσεις με κίνηση σε δυο ή τέσσερις τροχούς και νέο υβριδικό κινητήρα.

Εξωτερικό

Το νέο Ignis ενώ διατηρεί την μινιμαλιστική αισθητική του, κατορθώνει να ξεχωρίζει ακόμα περισσότερο εξαιτίας της δυναμικής του εικόνας. Η νέα μπροστινή μάσκα 5 ακτίνων και οι επανασχεδιασμένοι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες σε ασημένια απόχρωση, ενισχύουν τοn SUV χαρακτήρα του.

Το Ignis διατίθεται σε έντεκα μονοχρωμίες ενώ την γκάμα συμπληρώνουν επτά εντυπωσιακές διχρωμίες καλύπτοντας κάθε επιθυμία. Πέραν των γνωστών από το προηγούμενο μοντέλο χρωματισμών, προστίθενται επιπλέον τρία νέα μεταλλικά χρώματα και οι αντίστοιχες διχρωμίες τους Caravan Ivory Pearl Metallic, Rush Yellow Metallic, Tough Khaki Pearl Metallic.

Εσωτερικό

Θέλοντας να τονίσει τον SUV χαρακτήρα, το εσωτερικό του νέου Ignis Hybrid σχεδιάστηκε σε urban στυλ με φουτουριστικές λεπτομέρειες και minimal οριζόντιες γραμμές που αναδεικνύουν την ευρυχωρία του μοντέλου.

Αυτή η κομψή αστική εικόνα έχει ενισχυθεί περαιτέρω στο μοντέλο με τις λεπτομέρειες σε μπλε και ασημί στην κάτω κεντρική κονσόλα και στις λαβές των θυρών που ταιριάζουν αρμονικά με τις γκρι ή μπλε ταπετσαρίες καθισμάτων. Ο πίνακας οργάνων, διαθέτει ανανεωμένη απεικόνιση των μετρητών και χρησιμοποιεί την κλασική αντίθεση λευκού και μαύρου χρώματος.

Επιπλέον, το υβριδικό Ignis διατηρεί την πρωτιά του ως το αυτοκίνητο που διαθέτει τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (267 λίτρα) στην κατηγορία του.

Οι δυνατότητες εξατομίκευσης με ζωηρούς χρωματικούς συνδυασμούς ασημί (silver) ή οι μπλε (darkblue) που επενδύουν το εσωτερικό του αυτοκινήτου στην κάτω κεντρική κονσόλα και στις λαβές των θυρών προσθέτουν μια ιδιαίτερη αίσθηση συμπληρώνοντας την κομψότητα και την νεανική εμφάνιση που διαθέτει.

Κινητήρας – Κιβώτιο

Ένας νέος κινητήρας K12D 1.2 Dualjet σε συνδυασμό με το υβριδικό σύστημα Suzuki Hybrid με σημαντικά αυξημένη χωρητικότητα μπαταρίας ιόντων λιθίου 10Αh, προσφέρει βελτιωμένη απόδοση (ισχύς 83 ίπποι / 6.000 στροφές και ροπή 107 Nm / 2.800 σ.α.λ.), ενώ πλέον εκτός του χειροκίνητου 5τάχυτου κιβωτίου διατίθεται και κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT). Η επιλογή του αυτόματου κιβώτιου CVT προσφέρει καλύτερη επιτάχυνση σε χαμηλές ταχύτητες και χαμηλή κατανάλωση και σε υψηλές ταχύτητες.

O νέος βενζινοκινητήρας διαθέτει σύστημα διπλού ψεκασμού, το οποίο εξασφαλίζει ισορροπία υψηλού επιπέδου μεταξύ της άμεσα ισχυρής απόκρισης, των σβέλτων επιδόσεων και της οικονομίας καυσίμου. Αυτή η ισορροπία ενισχύεται ακόμη περισσότερο με την υιοθέτηση προηγμένων τεχνολογιών, όπως ο ηλεκτρικά ελεγχόμενος μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων, η μεταβλητού χρονισμού αντλία λαδιού και τα μπεκ για την ψύξη των εμβόλων του κινητήρα.

Το υβριδικό σύστημα Suzuki Hybrid 12V προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και πιο ευχάριστη οδήγηση, χάρη και στην ενίσχυση από μπαταρία ιόντων λιθίου μεγάλης ενεργειακής απόδοσης με χωρητικότητα που έχει επεκταθεί από 3Ah σε 10Ah. To υβριδικό σύστημα μετατρέπει την κινητική ενέργεια που παράγεται κατά την επιβράδυνση σε ηλεκτρική ενέργεια που φορτίζει την μπαταρία ιόντων λιθίου και χρησιμοποιείται για την υποβοήθηση του κινητήρα κατά την επιτάχυνση ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη οικονομία καυσίμου. Τέλος το συγκεκριμένο σύστημα εξοικονομεί χώρο και βοηθά στην καλύτερη κατανομή του βάρους, που κυμαίνεται από 890 έως 940 κιλά.

Οι επιδόσεις είναι: τελική ταχύτητα 166 χλμ/ώρα για όλες τις εκδόσεις και επιτάχυνση 0-100 12.7’’ (δικήνητο), 12.4΄΄ (δικήνητο με CVT κιβώτιο) και 12.8΄΄ (τετρακίνητο). Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται ανάλογα την έκδοση από 3,9 έως 4,3 λίτρα / 100 χιλιόμετρα, ενώ το δοχείο καυσίμου χωρά 32 ή 30 λίτρα στην δικήνητη ή τετρακίνητη έκδοση αντίστοιχα. Τέλος, οι εκπομπές ρύπων κυμαίνονται από 89 έως 97 γρ/χλμ.

Η Τετρακίνηση ALLGRIP Auto

Το υβριδικό Ignis συνδυάζει IGNIS Hybrid τετρακίνηση και υβριδική τεχνολογία. Το σύστημα τετρακίνησης AllGrip Auto που διαθέτει το νέο Ignis βελτιστοποιεί την πρόσφυση του αυτοκινήτου σε κάθε τύπο οδοστρώματος. Με την χρήση ενός συνεκτικού συμπλέκτη, το σύστημα κατανέμει αυτόματα την ροπή στους πίσω τροχούς όταν ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης στους μπροστινούς.

Το AllGrip Auto διαθέτει επίσης την λειτουργία GripControl που εξασφαλίζει την ομαλή εκκίνηση σε ολισθηρά οδοστρώματα με χιόνι ή λάσπη. Τα φρένα ενεργοποιούνται άμεσα στους τροχούς που ολισθαίνουν, ενώ η ροπή του κινητήρα μεταδίδεται στους τροχούς που διαθέτουν πρόσφυση, διευκολύνοντας τον απεγκλωβισμό του οχήματος και τον περιορισμό της απώλειας ροπής του κινητήρα.

Ανάρτηση – Φρένα

Η ανάρτηση αποτελείται από Γόνατα Μακ Φέρσον εμπρός και πίσω ημιάκαμπτο άξονα (δικήνητο) ή άξονα τριών συνδέσμων (τετρακίνητο) με ελατήρια.

Τα φρένα έχουν υποβοήθηση και αεριζόμενους δίσκους εμπρός με ταμπούρα πίσω.

Ασφάλεια

Το νέο Ignis διαθέτει μια σειρά τεχνολογιών που φροντίζουν για την ασφάλεια τόσο των επιβατών, όσο και των πεζών. Τα βασικά εφόδια ασφάλειας είναι τα εξής:

  • Dual Camera Brake Support (DCBS), για πιο ασφαλή οδήγηση με σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας και σύστημα Προειδοποίησης Εκτροπής Αυτοκινήτου
  • 6 Αερόσακοι
  • Σύστημα Hill Hold
  • Σύστημα ελέγχου κατάβασης Hill Descent Control
  • Σύστημα Cruise Control
  • Σύστημα Grip Control (εκδόσεις με ALLGRIP Auto)

Τιμές

Οι τιμές για το νέο Ignis ξεκινούν από τα 13.030 ευρώ (δικήνητη έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο), έως 17.660 (τετρακίνητο, υβριδικό με CVT).

Νίκος Τσάδαρης

Πηγή: News Beast

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ