Seat: Αναπνευστήρες από καθαριστήρες και κιβώτια ταχυτήτων

13

Η γραμμή παραγωγής του Leon στο εργοστάσιο της Seat στο Martorellείναι αγνώριστη, καθώς δεν κατασκευάζονται πλέον αυτοκίνητα, αλλά αυτόματοι αναπνευστήρες στα πλαίσια της συνεργασία της εταιρείας με το σύστημα υγεινομικής περίθαλψης για την αντιμετώπιση της κρίσης υγείας από τη νόσο COVID-19.

Η μετάβαση από την παραγωγή αυτοκινήτων στην παραγωγή αναπνευστήρων μέσα σε χρόνο ρεκόρ είναι αποτέλεσμα τηςέντονης εργασίας πολλών υπαλλήλων της ισπανικής μάρκας και μιας πολύ ισχυρής κινητήριας δύναμης: της αλληλεγγύης. «Το κίνητρο όλων των συμμετεχόντων σε αυτό το project είναι ότι με την τεχνογνωσία μας μπορούμε να παράγουμε μαζικά εξοπλισμό που θα σώσει ζωές», εξηγεί στέλεχος της εταιρίας.

Από την αρχή της κατάστασης που προκλήθηκε από την νόσο του COVID-19, η Seat ανάλαβε πρωτοβουλίες για την καταπολέμηση της εξάπλωσης του ιού. Συγκεκριμένα, για την παραγωγή υλικού και συσκευών υψηλής ζήτησης και ανάγκης από τα νοσοκομεία, όπως οι αναπνευστήρες. Μία ομάδα μηχανικών σχεδίασε επιμελώς αρκετά πρωτότυπα, συνολικά 13, μέχρι την παραγωγή του οριστικού μοντέλου.

Το κλειδί του project βρίσκεται στον υαλοκαθαριστήρα: Το project παίρνει μορφή από τα γρανάζια των ταχυτήτων, τους άξονες του κιβωτίου και τον προσαρμοσμένο μηχανισμό του υαλοκαθαριστήρα. Ο στόχος είναι η κατασκευή αναπνευστήρων υψηλής ποιότητας και το αποτέλεσμα είναι ο OxyGEN. Οι αναπνευστήρες, σχεδιασμένοι σε συνεργασία με την Protofy.XYZ, συναρμολογούνται στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου στο Martorell.

Ο μετασχηματισμός της γραμμής παραγωγής, έγινε αφού 150 εργαζόμενοι από διάφορα τμήματα έχουν αλλάξει την θέση εργασίας τους και έχουν συγκεντρώσει την παραγωγή των αναπνευστήρων και την συναρμολόγηση τους με τη χρήση διάφορρων ανταλλακτικών του Leon. Η χρήση μιας γραμμής συναρμολόγησης που παράγει υποπλαίσια και η προσαρμογή της για την παραγωγή αναπνευστήρων ήταν μία μακρά και δύσκολη δουλειά πάνω στην οποία εργάστηκαν πολλά τμήματα της εταιρείας και κατάφεραν να το πραγματοποιήσουν μέσα σε μία μόλις εβδομάδα.

Κάθε αναπνευστήρας διαθέτει περισσότερα από 80 ηλεκτρονικά και μηχανικά εξαρτήματα και υπόκειται σε λεπτομερή ποιοτικό έλεγχο και αποστείρωση με υπεριώδη ακτινοβολία. Επί του παρόντος ο τελικός αναπνευστήρας υφίσταται παρατεταμένες δοκιμές στα πλαίσια της διαδικασίας έγκρισης. Εν τω μεταξύ, η γραμμή παραγωγής συνεχίζει να λειτουργεί χάρη στους πολλούς υπαλλήλους που εργάστηκαν ακούραστα πάνω σε αυτό το project. «Το να γνωρίζουμε ότι προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε στη σωτηρία μιας ζωής κάνει όλη αυτή τη δουλειά να αξίζει τον κόπο», δήλωσαν ηγετικά στελέχη της εταιρίας.

Πηγή: News Beast

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ